Tjugofem timmars i helgen

Att alltid skriva in Siris namn och lösen ger mig identitetsförvirring.
Ville bara meddela det.

Annars så regnar det utanför fönstret och jag tänkte strax gå ned till
Oslos svar på Alibaba och handla lite frukt innan jobbet.

Idag står det DRAMA på schemat.
Känner att jag passar bra in i min totala fjortis-förvandling för dagen.
Smink med plattat hår får mig att känna mig som en fulländad barista. Totalt.

Annars tänker jag mest på Grekland och hur mycket jag längtar.
Snart måste vi börja packa ned och städa vårt kollektiv. Känns trisst.
Och vi ska börja träna på Friskis efter helgen!!! För det är gratis.

Hejdå! A

Ps. Är norsk spotifyreklam mer skrattretande än svensk eller är den ännu mer irriterande?! Svårt att bestämma mig. Ds.

Kommentarer
Postat av: Ris o ägg

åååh snart grekland!! Spanskt spotifyreklam är muy skrattretande också ska jag säga dig! hahaha " Hola, soy e Spotify " Och senså massa dåliga spanska låtar... ha så kul på semestern!!!

2011-06-21 @ 01:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0