så överväldigad av sig själv och sin röst, att han inte kan se ditt blottade bröst

Huvudvärken dunkar i takt med partymusiken jag lyckats playa.
Norrmän skriker nere på gatan och försöker bli kvitt testosteronet
(eller försöker de frammana varandras ännu lite mer? Onödigt)!

Oslo har aldrig varit finare, inte vad jag vet och jag har ju snart tre månader i bagaget. Grönt överallt, folk är antingen avklädda eller vänliga, ibland både och. Inser att kollektivlivet snart är slut, gör mig lite tåris fastän det bara är lördag förmiddag och soligt. Världens tryggaste hem fastän maten serveras olika tider, på olika fat och att den ibland är slut. Men här finns fyra garderober, sjuttiotusen necessärer, hundratusentals filmer och så mycket mer. Eller, kanske inte så väldigt mycket mer, men vi finns ju här.

Nu ska jag strax pallra mig upp på stan för att möta bästis. Hon är duktig som går på intervju (YEEEEEEY) med en brännskadad fot. Vill att hon ska rida på min rygg hela tiden så hon inte får ännu mer ont. Därefter skall det bryggas och stampas kaffe i åtta timmar. Whoop whoop! I helgen har jag ledigt och tar då nattbussen till Öret. Planeras att äta god mat, sova gott och undvika karatefylla. Blir nog finers! Hejpa! /Fubbicks finest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0