Gröna tider

1maj. Två månader till Grekland, en och en halv månad kvar på Osterhaus, tjugo grader i luften och parader på gatorna. Oslo är fint och efter en slitsam vecka med många öl, glas med vin och vänner och syster försöker jag nu vila upp mig dagen till ära. Tiden flyger iväg och fastän dagarna är längre med all sol så hinner jag ändå inte ikapp. Funderar på dagarna över hösten, vintern och varför jag hamnat i en sån dusch-hysteri och "måste-lukta-värds-gott"-mani..

Nu skall jag nog tillaga lite mat till mig och min sovande Nini (klockan är halvfem, dags att gå upp!!!!!!!!). Kärleksparet är ute på kärlekspicknick och äter gott. Önskar jag fick sitta på en filt bredvid och äta deras rester! Istället ska jag steka frysta fiskpinnar. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0