13

Har kanske haft min värsta otursvecka någonsin gällande fysiska skador.
Blivit biten av ett barn på jobbet så jag måste äta antibiotika för att inte dö av stelkramp.
Bränt ett finger i ugnen och igår lyckades jag hälla kokande vatten över min högerfot så att
det under natten växt fram oroväckande äckliga blåsor. Känner mig som the Alien 4.
Sjukskriven igen och idag tänkte jag spärra in mig i lägenheten och försöka hålla mig så
långt ifrån mig själv som möjligt. Det är fredagen den trettonde och jag vet inte om mitt psyke
klarar mer skador.
Annars är livet ganska gött. Åker på semester på måndag
och har bestämt mig för att sluta på mitt nuvarande jobb så snart
som möjligt.
Nu ska jag ringa och sjunga för farfargubben som fyller 83 idag.
Tjohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0