Utfrågningen

Kom nu på att jag lovat er roligare inlägg. Och jag fann min kollegas, väns, före detta och nuvarande sambos inlägg härunder rätt informativt, så jag kopierar. Det kallas ge och ta.

SÅ HÄR SER JAG UT JUST NU:


JAG MÅR: Bra. Förutom (är man närking och skriver i sin egen blogg har man nöjet och privilegiet att få gnälla lite) att jag behöver duscha, är lite trött och har haft en konstant huvudvärk de senaste två veckorna. Önskar den skulle ge med sig en vacker dag!

IDAG HAR JAG: Softat, vilket jag tänker fortsätta med, vandrat lite på stan, varit trevlig mot en dryg bankeman som fotade ett fult foto av mig.

SNART SKA JAG: Värma gårdagens spenatpaj och äta den. Eventuellt ute på takterassen för där är det härligt.

JAG ÄR: En gammal kontrollerad tjej som numera är virrig, klumpig och inte har koll på ett endaste dugg. Vet inte vad som är roligast eller vad som är värst. Förvirrad stämmer nog rätt bra in på beskrivningen.

JAG VILL:
Ge min mami en kram, ha en stor och härlig middag med mina roomies ikväll men framförallt vill jag bada i Greklands turkosa vatten tillsammans med Nina och våra nyfunna supersnygga och rika grekiska pojkvänner som äger en fet yacht som vi glider runt i hela sommaren.

JAG LÄNGTAR EFTER: Morötter med dipp.

DET GODASTE SOM FINNS ÄR: Curry och frukt.

NÄR JAG BLIR STOR VILL JAG BLI:
Mäktig

JUST NU LYSSNAR JAG PÅ: Martin Jondo – Jah Gringo

IKVÄLL SKA JAG: Duscha och propsa på gemensam middag med de andra

JUST NU ÄR JAG: En schtekare i vår sunkiga fåtölj som inte gör något jag borde. Alltså har jag superkult!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0