six feet under

Förlåt med stort F för ruskigt dålig uppdatering. Hoppas våra härliga (och få, men ändå så älskade) läsare kan förstå och förlåta. För tillfället sitter jag i vår fåtölj här i Oslo, dricker te och är nyduschad. Dagarna spenderas främst på jobbet (har jag nämnt att jag blivit barista?) och annars rätt mycket chill. Här i kollektivet gillar vi att äta god mat, fika gratis, strunta i att träna fast vi borde, sova helt olika och vara tvungna att vara tysta som möss på morgonen när de andra sover.

De första timmarna idag gick åt att äta lite för mycket gröt (har hamnat i grötfrossa som gör, gjorde idag i alla fall, att jag knappt kunnat äta något annat idag eftersom jag åt SÅ mycket) samtidigt som jag tittade på sommar med Lykke Li på svt. Därefter gick jag till jobbet i snöstorm (!) i skinnjacka (!!) och var som en duracellkanin (!!!). Imorgon vankas det morgonpromenad till ambassaden (för att hämta nya passet som antagligen kommer ge dödsångest över att man tagit ännu en megaful bild), äta lite gröt, jobba stängningspasset och komma hem och pimpla vin. Fantastiskt!

Ska se till att lägga upp lite skojigare inlägg i veckan.
Älskar nämligen att känna mig som en kool, kändisbloggare. Hela tiden.

Kommentarer
Postat av: f

ambassad, pass, jag gillar (!!!!!!!!!)

2011-03-10 @ 23:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0