Ingen söndagsångest i Oslo

Potäterna puttrar på spisen och fiskpinnarna skaffar lite bränna i pannan just nu. Jag lagar mat och har det gött. Är egentligen läge att börja tillaga potatismoset (riktig sann husmanskost för kvällen) men tog en bloggbreak. BB som man kallar det i folkmun.

Den här helgen har spenderats på tunnelbanan fram och tillbaka till och från Majorstuen. Det har varit rätt trisst för solen har skinit så mycket, så jag har helst velat vara ute men istället stått innanför stängda dörrer och osat kaffe. Jag är väldigt trött just nu och känner att jag skriver/kommer att skriva mycket dålig svenska (har redan varit tvungen att radera och skriva om åtskilliga ord) så tror att detta korta, meningslösa inlägg får räcka för tillfället.

/En sån där livsnjutare som rådiggare film och är i anti-fylla-bakis-data-och-chatta-stadiet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0