IMG_0846


Efter nitton år i livet har jag nu börjat få en ny känsla i kroppen. Ett nytt sug. Som inte funnits där förut. Jag är sugen på kaffe!!! Det känns som en osanning i mina öron. Längtar så mycket till jobbet imorgon när jag får dricka hur mycket jag vill, hur gott som helst, hur gratis som helst.

Den här dagen började med frukostmys, lite tvättande och ett bankbesök. Den resterande tiden av min lediga dag ska jag göra lite hemliga saker, inte mindre viktiga för det, äta rester och eventuellt strosa till Grünerløkka där en av hemligheterna kan bli lösta. Här händer det så mycket samtidigt som dagarna bara går, när jag väl har tid och ork att sitta vid datorn snurrar allt mest runt i huvudet och jag kan bara tänka på att skriva om huset som rivs precis vid oss (som får en att vakna 06:30 varje morgon) eller att det stod minst femton polisbilar vid gatuhörnet hos oss när jag gick förbi för en timme se. Vad ska jag ta mig till?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0