Idag är en härlig dag, citerat Ulrik

Gör mig glad idag:
Att det är fint väder
Att jag är ledig och kan njuta hela dagen av det fina vädret (ett privilegium)
Siri sa just att jag såg ut som en blandning mellan Lykke och en annan supersnygg tjej (vill inte nämna vid namn eftersom jag är såå töntig då, men de som känner mig vet nog vem som menas)
Att vi ska göra en utflykt idag, och ta med oss picknick
Att huset utanför fönstret snart är färdigrivet!!! Vilket betyder att man antagligen slipper bli väckt vid halvsju varje morgon. Yiha!
Att jag ska storhandla idag så jag kan äta gott resten av veckan

Gör mig lite mindre glad idag:
Att min hylla i kylen består av sju kycklingwraps (jag äter inte kyckling) och ett kilo morötter (älskar visserligen morötter)
Att en dag bara är 24 timmar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0