Deilight

LYKKE är mitt sällskap idag.

Jag sitter med Wounded Rhymes i bakgrunden medan jag söker jobb (min vardagliga syssla) och bakar bröd (inte så vardaglig syssla). Jag kom hem från Arvika för en timme sedan ungefär, det var rätt mysigt att strosa runt där själv. Fast blev tungt med allt jag inhandlade från affären. Till exempel fyra kilo mjöl och ett kilo med avocados.

Nu ska jag sluta att data runt på sånt som jag egentligen inte borde, att blogga och youtube:a är lite typiskt sånt, och data runt på sådant jag faktiskt borde. Och baka ut brödet. Och dricka te med roomie som just kom hem. Och lyssna ännu mer på bra musik. Herlig (=härligt) som vi säger här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0