Warriors

Jag sitter i vår mysiga soffa, i vår rena lägenheten, alldeles trött, och alldeles ensam. Siri har begett sig av för veckan så nu är jag lonely rider här i stora Seved. Jag är lite rädd för tillfället men lyssnar på rätt tung gangstarap, och då känns livet lite ljusare. Annars är jag väldigt trött i min ensamhet och tänker strax se på någon film. Morgondagens planer ser rätt fullspäckade ut så tyvärr blir det nog ingen uppdatering för min del, jag ber så hemskt mycket om ursäkt i förväg älskade läsare!

För imorgon struntar jag i att jag egentligen borde vara hemma själv och njuta av en lugn stund på flera månader. Eller........? Imorgon struntar jag nämligen i att sitta hemma själv och gråta litegrann över läskiga grannar, så jag tar mitt pick och pack efter träning och jobb och beger mig på uppstyrt party över landsgränsen med Ylva och har det fett istället.

Mögelväggen


04:12

Kommentarer
Postat av: den supercoola tjejen på mittbilden

fan vad cool jag är.

2011-01-25 @ 22:05:56
URL: http://amandaelisa.blogspot.com
Postat av: den supercoola tjejen på mittbilden

fan vad cool jag är.

2011-01-25 @ 22:06:50
URL: http://amandaelisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0