unstoppable!

Okej okej okej OKEJ!!! JAAA! Jag ska erkänna.
Det här med sidecut. Det var liksom... ja... nä.... men jo.
Jag måste vara ärlig inför er, kära läsare.
Ni har precis fått erfara Fubbicks första och mycket väl sista (!)
PR-bluff! Mitt härliga Kristina-Lugn-hår är kvar och sidecuten
blev aldrig till mer än en fantasi.

Jag ska aldrig någonsin ljuga för er igen,
det lovar jag dyrt och heligt. Lögnerna höjde inte
ens statistiken fastän Heat Ledger sa att det definitivt
skulle göra det.

Just nu befinner jag mig i min kära hemstad för att
köra så mycket bil som möjligt och ta riskettan. Idag var jag
ute och brummade lite i Adolfsberg vilket kändes fett!

Just nu ekar idol-Olas ursvängiga låt Unstoppable i högtalarna
och vi dansar breakdans i min säng. Nu ska jag fortsätta vaktandet
av det gäng ligist-barn som dragit in i min enkla boning!


Kommentarer
Postat av: Ris o ägg

FYFASIKEN SIRI!!!!!!!!!!! Jag gick faktiskt på det!!!!!!!! Men skaffa! We. wanna. see, SIRI. with SIDECUT!!!

2011-01-24 @ 21:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0