The evolution

Började igår natt att läsa Hemligheter insamlade av Maja Spasova. Hon gick ut i de flesta mediaformerna som finns tillhanda för några år sen och utlyste hemligheter, och över tvåtusen personer mejlade och skrev till henne. Och nu är flera hundra samlade i en bok. Och när man väl börjat läsa, går det knappt att sluta. Jag fick bokstavligen slita mig ifrån den för att få några timmars sömn innan min fantastiska stonemassage jag var på imorse (som verkligen var helt underbar). Hemligheterna varierar helt sjukt mycket, från våldtäkter (både offer och förövare) till hemliga förälskelser, men här lyder en som sticker ut lite från mängden:

Jag är en vuxen person,
jobbar som läkare,
har en god familj.
Men min hemlis är
att jag har en hemlig (påhittad)
kompis som hänger med mig
när jag är ensam.
Hon är toppen.

Alla döljer något, även något sånt här najs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0