Materialistguden ser nog mig ändå

Det är fest i mitt huvud! Basen vibrerar ögongloberna alldeles förträffligt och nervsystemet sjunger ikapp med Beyoncés röst. Jag har införskaffat nya hörlurar! Wow! Det är som att upptäcka en ny värld! Jag tog ändå de billigaste på Clas Ohlsons, och att de kunde vara såhär bra samt snygga känns nästan läskigt. Gick och tänkte förut idag hur sjukt det är att man är sån materialistkåtis, och att jag önskade att jag aldrig blir sån. Men herregud, jag är ju redan där?! Och jag älskar det! Nu ska jag jag sticka till gymmet för andra gången idag, fick sån energi av denna härliga musik att jag och min kropp är nu i samförstånd med att jag inte kan hänga läpp här ikväll. Att livet kan vändas upp och ner sådär, på bara en pyttesekund, av en så liten sak som fantastiska hörlurar som får en att känna att musiken är jag. Denna upplevelse önskar jag er alla där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0