ett ointressant inlägg men ändå nåt, så det är OK

Dag fyra i Örebro har redan passerat
och det känns som att tiden går fort här.
Idag har jag tränat backning runt gathörn
och kört en lite mindre bil. Röd var den.
Om någon skulle undra.

Fredagen bjöd på festligheter för
Felicia som fyllde tjugo år och resten av helgen
har förflutit i bakfylla, bio, körkortsplugg och tårtätande.

Just nu är jag på visit hos min far och vi har skrattat
åt Petra Mehdes sketch ur Snabba Cash på Guldbaggegalan.
Min lillebror som snart är 1,5år vägrar fortfarande att gå men
skrattar gladeligen åt mina spex och min robotdans. Det känns
oerhört tacksamt.

Saknar dock min sambo litegrann men är glad att hon gillade
curry-såsen. Idag har jag dessutom beställt en sub av en sandwich-artist
på Subway och funderat på hur många skopor teryaki hon verkligen la på
smörgåsen...! I know it all!

Snart ska jag ge mig hem till kära Sörby och
eventuellt klicka färg i huvet med Felicia innan det är
dags att sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0