eight o one

Sitter på min favoritbuss 801.
Efter min kanske sjätte busstur på en månad börjar
jag känna mig som hemma här. Idag är mina medresenärer
få och slitna. Agnes begrundar molnspelet (tack Johan Rodin för
att du la till det vackra ordet i vårt vokabulär) och klappar sin päls.
Nu styr vi återigen kosan mot Malmö efter tre veckors semester.
Semester från vadå? undrar självklart ni. Men jag ignorerar frågan.
Som vanligt.

Har haft fina veckor i London, Oslo och Öret.
Ätit mig extra vintertjock och pussat extramycket på nära och kära.
Blivit extra jättefull och varit extra snäll eller oskön.
Kort sagt har det varit en semester under extrema förhållanden
å jag gillar't!

Nu ska jag hjälpa min vän med begrundandet så
är vi snart framme i Malmö om åtta timmar...


Kommentarer
Postat av: YEY AR

du det är lugnt, kör på mina ord gör det! jag kan inte sova här hemma. snart måste jag flytta! skype snart brydar, puss

2011-01-10 @ 03:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0