Blues, soul och lite pop

Utanför fönstret skjuts det fyrverkerier, eller om det är bengaler.. svårt att avgöra. Dagen har bjudit på ett par timmars slöande, någon timme tränandes jympa på friskis och sen tillagning av riktigt rejäl god middag. Om jag känner oss rätt, oss medelmåttor som inte gillar att gå ut flera dagar i sträck och dricka öl, planerar vi nog att ta det lugnt. Okej.. jag ska inte ljuga. Det är redan planerat. Uthugget i sten. Bestämt.

Igår kväll, efter en finmiddag på Curry Hut (som ja, låter väldigt billigt men är både dyrt, fint och gott), drack vi ett par öl och begav oss sen hem. På vägen gick vi förbi ett riktigt sunkigt hak och tänkte att vi borde gå in och bekanta oss med kvarterets livliga. Väl inne stöter vi på både fashions, kvarterets livliga och amerikanska gay bartenders. Vi drack mojitos och spanade.

Nu ska jag försöka orka att klicka upp musiklistan som spelas och byta låt.. en festlig festival låt passar sig inte för en urtrött, inpackad och frusmosig tjej ikväll. Godkväll på er, fina fubbick läsare!

Kommentarer
Postat av: N

mannen i bilden.. är det johan?



Jag skulle gärna vilja se en före och efterbild här i bloggen med hård träningen som temat.

loveeee you gäählz.

2011-01-17 @ 11:57:33
Postat av: Fubbick

Det är Johan det.. för ganska många år sedan. Söt va?



Okej! Förslaget låter intressant och vi ska göra vårt bästa med det. Love you 2!!

2011-01-17 @ 13:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0