Bigami är att ha en man för mycket. Monogami är samma sak. /En kvinna


Och varför har antalet läsare sjunkit drastiskt de senaste dagarna?! Är vi trissta, töntiga eller bara för klämkäcka? Kan så vara. Men om en månad är Malmö på sluttampen så häng kvar nu den sista biten och njut lika mycket som jag gör. Dock är det inte så mycket njutning för tillfället, jag är mest trött. Död. Vet inte om det beror på att jag inte hunnit repa mig ordentligt efter en härlig köpenhamnstur och mycket jobb eller om det är kombon. Trött är jag i alla fall.

Just nu sitter jag i vardagsrummet med tända ljus och härlig femtiotalsmusik i bakgrunden (klämkäckt va?) men tror bestämt att jag ska motarbeta min trötthet lite till, har ju ändå gjort det de senast fyra-fem dagarna så då är det ta me tusan läge att fortsätta, genom att gå ut på en promenad. Det är bara det att det är så ruskigt kallt ute nu och duggar lite lätt. Och som ni nyss läste har jag det ju rätt mysigt här inne.

Kika in här imorgon så ska jag uppdatera med lite bilder från helgen! Ibland känner jag mig som en riktig storbloggare som både har pengar och ett liv. Synd att inget stämmer.

Smyg ps. Jag tycker det känns riktigt trisst att inte få ge min fina Fille en stor grattis-på-tjugo-årsdagen-puss men funderar på att bota det genom att se på en rysarfilm från hennes externa hårddisk. Ds.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snälla sluta inte blogga för mig ägget :D Du förgyller!

2011-01-24 @ 20:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0