aint no sunshine when she's gone

Idag är en sån där dag då jag känt mig full konsekvent.
Fastän jag inte är det. Tror jag. Eller..?

Nu har jag äntligen klarat mig igenom A-provet, ska bara få godkänt på åtta körprov
till innan jag får göra det slutgiltiga teoriprovet. Det roligaste jag vet just nu är att rita
olika varningsskyltar i ny design. Jag har bara markeringspennor så det är många som
blir lite techno med neon och sådär. Så om ni kan ta och skriva upp det vore det gulligt...

Snart kommer storasyster hit och vi ska hänga jäärnet! Ba tjöta och gnöta!
Sedan ska vi våldgästa farfarsgubben med de här två bastarderna i släptåg.
Kan bli spännande!



Nu ska jag dricka dagens femte kopp kaffe och bli lite sådär lagom koffein-hög!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0