a change is gonna come!




Stora saker har hänt!

Även jag har fallit för grupptrycket och skaffat mig en sidecut, så här ett halvår senare!
Och!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Framtiden ser ljus ut! Agnes vet inget än! Men förmodligen så har vi jobb i
Nordnorge i augusti! Maria, Nina, Agnes, Felicia och jag ska umgås med laxar och tjäna lax
under några månader! Wiho! Så om nån vill låna pengar i höst, just call me!

Nu ska jag återgå till min kära körkortsbok och plugga omkörningar och mörkerkörning!

SEE YA PEOPLE!

Leela James – A Change Is Gonna Come

Kommentarer
Postat av: N

haha, största ljugar'n!!! tror jag inte på för en sekund. håret alltså.



har ni hör från bengt eller vad han heter från norge?? PUSS



Ninjha

2011-01-19 @ 19:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0