what i've become


1. Igår kom jag på mig själv med att spela Justin Timberlakes ”Im loosing my way” på högsta volym på iPoden och sjunga med för full hals. Offentligt. Som för att ursäkta mig själv bytte jag artist. Vet inte om ”Love lockdown” med Kayne var så mycket bättre. Men det kändes som den passade in en regning onsdag i Värnhems betong.

 

2. Jag har börjat säga ”åh herre jisses, vad trött jag blev...” för att sedan slå mig på magen ett tjogtal gånger om dagen precis som min far.

3. Googlat på ”sköna ryggsäckar med livrem” och övervägt att köpa en.

4. Gör egen smörgås och frukt som jag har med mig till körskolan medan alla andra ungdomar hinkar läskeblask och mular 1-kronors Pez.

5. Drömde i natt att jag var gift med en f.d. klasskamrat och att vi hade byggt ett handfat som kunde transformeras till en tvättmaskin, vilket var superbehändigt ju. Han kallade mig dessutom för sin ”lilla gumma”...

 


Kommentarer
Postat av: N

HAHHAHAHA. Siri jag dööööööööööööööööör på dig. Sambo-livet kommer ÄGA!

2011-02-03 @ 23:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0