göttans med gittans

Japp, jeppido, jajamänsan, ja-ha-ha-haaarå, mmm, jorusåatte!
Då har jag kommit in i den. Den befarade körkorts-dvalan. Förlåt
kära bloggläsare & fanz, förlåt mina vänner, förlåt mamma och förlåt
kära sambo. Men om ni av händelse vill kommunicera med mig under
de tre veckorna framöver så var god visa stoppskylt med tillhörande
tilläggningsskylt så kanske jag hajar vinken.

Idag körde jag slalom och min fröken K sa åt mig att köra hela vägen
tillbaka till körskolan. Jag fick panik, svettningar och motorstopp.
Men K kirrade biffen och till slut hamnade jag i mål.

Som ANUS skulle sagt: *yeydaaaance*!

PS. Boende i Oslo kirrat, jobb i Lovund spikat! Felicia rockar!
(och nu tänker jag att Uma kör sin "mini-yeydance" med pekfingrarna, tack!)

PS2. Kollar på von Äggz gamla foton och ville dela med mig av minnena.




Kommentarer
Postat av: Anonym

pekfingret är med i svängarna! /Omar

2011-02-07 @ 22:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0