livet på en pinne

HEJ BLOGGEN!

Förlåt för min dåliga uppdatering på
sistone. Som för att trösta er kommer här
en resumé på vad som hänt i mitt fullspäckade
och otroligt intressanta liv på sistone:

1. Kungen var på besök i Seved! MIGHTY.

2. Min bror var på besök i Seved! Fräckt!

3. Jag klarade halkan med bravur men tog
livet av åtta oskyldiga låtsasbarn. Vila i frid.

4. Jag och min bror hade världens göttarkväll
och göttade både chips, ostbågar, godis, cola och tacos!

5. Jag lyckades sälja vårt internet till nästa inneboende
i lägenheten till Agnes stora glädje.

6. Jag och min bror blev groteskt fulla och körde en
tuff men intensiv utekväll i Malmö. Vaknade med både
kläder och smink på.

7. Hittade falafelrester i köket men vet inte hur de kom dit.

8. Fick besök av min far och storasyster som hjälpe till att
flyttstäda under bakiskoma.

9. FLYTTADE FRÅN MALMÖ.

10. Fick ångest i Örebro och botade det med folköls-fylla hemma
hos Viktor med Ägget. Svängde våra lurviga i dimmorna på Satin.

11. Min sjuttonmånader gamla lillebror sa mitt namn och jag fick tårar i ögonen
och utnämnde honom till mitt nya favoritsyskon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0