3 hours

Kom just på mig själv med att försöka logga in med min egen mejladress och egna lösen på bloggen, när det är frugans som gäller. För tio minuter sedan försökte jag logga in på mejlen men råkade skriva in frugans istället för min. Det är inte lätt att ha koll.

Jag undrar vad min lilla fruga gör just nu? Kan berätta för dig att jag sitter och är rätt skabbig i min gamla fåtölj från ungdomsåren, dricker vatten (för att försöka bota min huvudvärk) och toalett-vägrar fast jag är jättekissnödig. Har insett att jag går alldeles för ofta på toaletten nuförtiden, och du säger ju att jag måste skärpa mig och jobba mot min blåsa. Och krigare som jag är, är det precis vad jag gör. Eller för att jag är lat..

Annars så glider livet. Igår kväll fixade Nina oss på listan till Strömpis och vi sminkade oss, satte på oss gå-ut-på-klubb-kläder och drack god mjölkdrink. Efter en timme, eller en halv?, började vi överväga om vi skulle stanna hemma. Efter ytterligare tio var beslutet ristat in i sten. Vi tvättade av oss det nysminkade sminket, satte på oss våra urmysiga myskläder och kröp ner i masterbed och såg på Sagan om ringen. Jag kunde inte älska livet mer.

Nu ska jag gräva lite mer i min urstora gula resväska efter något plagg som kan skyla min kropp från världens kallaste väder till kvällen. Det är riktigt burrigt ute, skulle vilja säga "burr burr" i varje mening, bara för att få folk att förstå hur riktigt, rejält kallt det verkligen är.


Kommentarer
Postat av: felicia

åh vad jag tycker om er

2011-02-20 @ 02:56:04
Postat av: Anonym

Min lilla äggis, vad vacker du var på bild 2. Imorgon ska vi kramas och äta hur många apelsiner du vill. <3

2011-02-21 @ 19:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0