5APRIL

Nu har det gått och blivit april och jag var lika dålig som alltid på att dra något april-skämt den första. Ser att Siri helt struntar i sitt ta-ansvar-över-uppdaterandet-från-sin-sida-också, så ni får ännu en uppdatering av mig. Tyvärr har jag skrivkramp (fick kramp i handen på jobbet igår när jag stod och gjorde kaffe, märklig samt mäktig känsla. Kunden fattade inte vad jag sa när jag försökte förklara hur det stod till, fnissade rätt mycket..) så blir ett sånt där halvdant och rätt blasé inlägg som vanligt.

Största happenings den senaste veckan: blev full på Qaddis i fredags, tre öl för 99kr. Tar mig minst två timmar att somna var kväll, spelar ingen roll vilken tid jag lägger mig, och vaknar mellan nio och tio varje morgon. Har sagt åt en vuxen man på skarpen så att händerna började darra av adrenalinkick. Tänkte skriva något gott jag ätit, men kan inte komma på något?! Planerar att äta potatismos eventuellt imorgon i alla fall. Ser jag framemot!

Tre bilder från förr:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0