24APRIL

Idag har det schtekts på här i Oslo. Precis som det gjort den senaste veckan. Jag och frugan har varit ute vid vattnet och druckit pepsi och lyssnat på musik från min mobil. Samt vandrat upp till fortet och sett ut över staden. Man kunde sitta barbent och barärmad, fast det var vid havet och vinden ven. Jag älskar livet lite extra ibland.

Nu sitter vi i min uppblåsbara säng i vårt kök/vardagsrum/sovrum och tar det lugnt efter denna långa dag. Siri läser tjejtidning och jag läser tjejbloggar. Vi är helt enkelt ett bra tjejteam. Ikväll blir det antingen en rulle hemma (ååååh vad skööööönt) eller en öl i en park eller på lökka (ååååh vad mysigt). Vet inte vad ännu. Time will tell.

Hade!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0