Oh la la laaa



År 2000 var det helt okej med missfärgade tröjor och Lejonhjärta lugg i skogen!


Hemma från Norge och ligger i min säng med kläderna på.
Andas, hiphopar och vickar i takt med tårna. Det har varit full rulle
sedan vi åkte från Malmö men nu känner jag att nerverna börjar lugna ner
sig lite och hjärtat börjar slå i ett normalt istället för det tidigare techno-dunket.

Idag har jag träffat min kära svensk-kinesiska vän, bjudit min ömma moder på
takeaway-lunch på hennes jobb, läst böcker om svårartade infektioner i underlivet
medan hon skrev journaler samt varit snäll mot min låtsas/plats/ingifta/halvhalv/bonus-lilla-syster.
Det känns bra. Jag är i ett bra mood för att påbörja det nya året.

Har druckit så mycket kaffe att min hjärna börjar slå volter.
Nu höjer jag Fugees till högsta volym och bäddar rent innan Nina kommer.

Hejpa hejpa!

Fugees – FU-GEE-LA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0