när begreppet "må som en kung" blir till verklighet

Hemkommen från teatern utan att varken druckit vin eller ätit kex med brie.
Kände mig ganska så glamorös ändå. Sambon är ute och lever loppan på okänd
klubb medan jag, som den torra finne jag ändå är, har bangat dans&fylla och allt där emellan.
Istället har jag gått lös på Hemmakväll med mitt nya medlemskort (!), som har silverbokstäver
och en personlig PIN-kod (!!!). Njuter av grannarnas skrik och oregelbundna dunkande som jag inte tror är sex utan något åt det mer aggressiva hållet. Bondage eller inte, det vågar jag inte ens spekulera i.

Är i klädd min matchande grå mjukisdress och festar loss på en ansiktsmask.
Känner mig äntligen som den eleganta förortsfru jag ändå är med mina marlboro light på balkongen.

Nu kan jag dessvärre inte blogga mer för det har blivit dags för film ett av fem!


Kommentarer
Postat av: felicia

å när blir man inbjuden till en av dessa hemmakvällar av förortsfrun? låter mysigt! puss

2010-12-14 @ 07:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0