London callin'

Magkänslan var rätt. Varför lyssnade inte Flyg-Guden på mina böner? Kanske ska jag be till Snö-Guden istället? Snälla, herr Snö-Gud, låt snön vila några timmar inatt och imorgon, så att vi kan komma med det andra flyget och komma iväg till London! Amen! Håll nu tummarna, kära vänner, för att att Kastrup och Stansted har öppet imorgon och låter oss både lyfta och anlända. Vi har ju laddat upp med tio clementiner och juleskum!

Ps. Nu blir det nog lite dålig uppdatering här på fina Fubbick, ni vet, vi storbloggare måste ju också få semester då och då! Men glömmer er aldrig! Ni är alldeles underbara, våra härliga läsare! Ds.

Kommentarer
Postat av: N

jag ber även jag. hoppas att jag får se er imorgon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-12-17 @ 23:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0