Gräset är återigen grönt i Malmö. Vart fan tog vintern vägen?

Sambo var uppe med tuppen imorse och står just nu och kokar tomtegröt och diskar. Själv har jag dragit mig tillbaka litegrann och läst Anna Gavaldas bok Lyckan är en sällsam fågel. Älskar sega lördagsmorgnar när det känns okej att dega i sängen en timme eller två. Idag vankas det julfest! Eller snarare till kvällen. Och annars så har vi, eller ja, Siri, vunnit två teaterbiljetter på Intiman. Ögonen är fortfarande halvt uppsvullna och sömndruckna så jag ska nog bege mig ner till duntäcket och dunkuddarna i vår Ikeasäng igen.. hur kan någon tacka nej till svenssonlivet som erbjuder allt detta glidande? Älskar att glida.

Förresten! Har ni det trisst i vintermörkret! Se den här serien så gaskar ni nog upp er. Ironi, ödmjukhet och sann vänskap - helhjärtat fubbick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0