början på slutet

Måndag klockan åtta och jag har en liten nostalgikväll för mig själv här i Heleneholm city.
Sitter och lyssnar på gamla Lars Winnerbäck-låtar och sjunger med falskt och frenetisk.
Ser på bilder från förr och känner hur jag längtar ihjäl mig till slutet av denna månad då
man ska få pussa sönder på alla de älskade.

Jag ber om ursäkt för min dåliga blogg-aktivitet och lovar dyrbart att den strax skall förbättras.
Denna vecka har vi haft besök från så väl Oslo, Helsingborg och Örebro! Det har bjudits på vattenfest på Aq-va-kul och en sjujädra bakisdag efter krogfredag. Någon ägnade hela lördagen åt att spy och frossa.

Förövrigt är det här första dagen på mitt nya liv. Jag har både motionerat, sökt jobb samt diskat.  Det kanske blir folk av mig också, som far min skulle sagt.

Sist men inte minst vill jag bjuda på en riktigt svängig måndagslåt: Ulrik – En vanlig dag

Fridens!





PS. Så här go och glatjock var jag i Egypten för en månad sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0