Allt började med beundran, och slutade med begrundan över sin egen beundran

Imorse vaknade jag av att sängen stod tom och när jag kom ut från sovrummet var Fille hemma hos oss, ända från Oslo. Ett minst sagt härligt uppvaknande! Dagen har varit rätt lugn, med vissa drastiska incidenter, och nu tar vi det alla lugnt för att ha energi till kvällen. Samtal med både Uma och Nina har gett mig en varm go känsla i magen, det ska bli så härligt att ha alla samlade till julen. Snart tror jag även att fubbick är redo för allmänhetens trånande blickar. Men innan den stora händelsen, blir det lite mer Ensam Mamma Söker final.

Kvalitetsbilder är nästan lika överskattat som fiskbullar är underskattat. Eller...?
Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0