Alla skriker efter något att bry sig om, och jag undrar: är det någonsin någon som bara säger kom?

Gårdagen resulterade i en delad pizza på Möllan vid tio-tiden. Därefter blev det Ölkaféet, som brukar vara hyfsat lugnt och mysigt men åldern har ju satt sina spår även i oss och vi kände oss trötta på fjortisvrålen vid bordet bredvid oss, så då gick vi vidare till Debaser där det var battle kväll. Vi stötte på en kändis! Eventuellt två! Den som definitivt var en kändis (inget snack om saken) både gned sin rygg mot oss på dansgolvet (inte sexuellt, utan mer av misstag, tyvärr!) och råkade spilla lite av sin drink på mig. Helt okej! Självklart! Det var ju en kändisdrink!

Och här, käraste Fubbick-läsare, kommer den eftertraktade bildbomben från den senaste veckan, som utlovat! Hoppas det smakar.














Kommentarer
Postat av: N

jag hatar alfapet men älskar tacos.

min fråga lyder: vem var kändisen????????????????

lots of love from london bitche'zzzz

2010-12-09 @ 21:28:36
Postat av: Frida

va roligt att se hur ni har det tjejer <3

2010-12-10 @ 08:38:50
URL: http://fridafb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0