13:40 (missade elit, tyvärr)

Jag och min fantastiska sambo har snackat en del om att fira jul ihop, nu innan vi åker ifrån Malmö för att fira jul i respektive hem. Och igår blev kvällen för firandet. Det började med varsin öl vid fem-tiden, sen begav vi oss upp till Storgatans SF. Vi hade bestämt oss för att se Svinalängorna och fick platserna i mitten, grymt kan man tro, men ack, det var på första (!!!) raden! Det var första, och enda gången, jag satt på första raden. Tro nu inte att jag är bitter, nej nej, men med perspektivet att se allt nedifrån, superstort och smått pixligt gav en smått huvudvärk. Tur var att vi fastnade totalt i filmen och glömde bort de pissiga platserna efter en stund. Filmen: fyra av fem toast. Platserna: två av fem toast (skulle fått en om det inte var så att det var min första-rads-oskuld som togs, och det är ju alltid speciellt.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0